tisdag 19 juni 2012

Då är det dags för mig att bege mig till jobbet, ska bara dricka upp min kopp kaffe. Ganska skönt faktiskt att jag bara jobbar från 12-17 idag. Fast hade nästan mer "skönare" tid igår, skulle egentligen jobbat samma tid som idag men kom till jobbet och behövde bara vara kvar där i en timme. Kändes lite onödigt att åka ända ner på stan för att vara där i en timme, men men, jag kunde stannat kvar längre men kände att jag lika bra åkte hem för förkylningen. Inget kul att vara på jobbet om jag går runt och snorar och nyser.

Annars i helgen så var jag med Simon för det mesta. På fredagen var vi hem till ML och kollade på fotboll, fast jag egentligen är helt ointresserad av det. Jag vinner liksom INGET på att något lag vinner förutom kanske lite lycka? Fast för mig finns det ingen lycka i sport. Jag kanske skulle vinna något om jag satsade pengar då, men sånt skulle jag inte heller hålla på med. Lägger hellre pengarna på alkohol eller shopping.

I lördags var jag och Simon på Restaurang Masala och åt indiskt, det var jätte gott! Vi beställde två rätters, alltså en förrätt och en varmrätt och vi vart så jävla mätta så vi trodde att vi skulle dö. Då såklart bjuder restaurangen på efterrätt. Efter vi ätit på den trodde jag helt allvarligt att min mage skulle spricka. Fast det var värt det ändå.

Annars idag är det "dåligt" väder ute, vilket egentligen inte jag tycker. Orkar faktiskt inte med sol, för det betyder att jag får ångest av att sitta inne. För det finns typ inget jag kan göra ute. Så jävla tråkigt är Mora.

Förövrigt i mitt lilla liv så letar jag förbryllt efter en lägenhet i Örebro. Har även fått svar på några som verkar intressanta men det är så svårt att tacka ja till någon eftersom jag inte fått reda på ännt om jag kommit in på universitetet där. Det får jag reda på någon gång i augusti. Då har jag ca. en månad på mig att flytta och fixa boende. Blir så jävla stressad!

Jag kommer med en till uppdatering senare idag för vilka synder jag begått, är lite för tidigt nu att skriva dem.

Aja nu måste jag göra mig iordning för att gå till bussen.

Adjöss!

Inga kommentarer: