måndag 28 maj 2012

Måndag

Jag kom precis hem nyss från att ha varit på ett personalmöte, det var ganska segt eftersom jag var sjukt trött eftersom gårdagen var en riktigt hektisk dag på jobbet. Alltså det vart verkligen KAOS i både serveringen och köket. Vi var lite underbemannade, hade ingen riktig stategi hur vi skulle styra upp allt eftersom det inte var planerat att det skulle bli SÅ mycket. Det var ganska många bokningar men kom en hel del folk på drop-in så det var fullsatt i restauragen inne och på uteserveringen. Herregud! Alla sprang runt ett tag som förvirrade höns. Men till sommaren kommer det bli bättre med personal och bättre rutiner.

Förövrigt så hittade jag en ful bild på en tiger som tydligen har downs syndrom? Men på vissa ställen står det att den ser helt efterbliven ut för att den är en blandning mellan tiger och hyena. Vet inte vad som stämmer men den ser så förbannat ful ut, men det gör väl alla moggisar.



Jag har en ganska så "ful" humor, jag älskar verkligen att kolla på extremt fula människor och speciellt efterblivna. Alltså dessa personer är så roliga! Egentligen borde jag tycka synd om dem, men jag kan inte. För att det är något fel på dem.
Jag kan erkänna att det är väl fel på mig med, men dessa människor sticker det ut lite på mer och deras utseende som jag verkligen inte kan låta bli att skratta åt. Fast jag tror inte att jag är så ensam om detta ändå, men det finns säkert vissa personer som blir upprörda för att man skrattar och hånar "lägre rangade" personer.

Jag kan verkligen inte låta bli att skratta åt personerna i denna video. Säg inte till mig att det är synd om dem, för jag bryr mig inte...
http://www.youtube.com/watch?v=by0Q1H79bec&list=FLHBpIQXU3Sk67ZofcPPh3ew&index=5&feature=plpp_video

2 kommentarer:

Joar sa...

Fy fan vad drygt med serveringen, jag åkte förbi och såg OÄNDLIGT mycket människor xD


Usch vlken äcklig tiger, den borde dö tycker jag!


Och ja, det är helt rätt, man ska skratta om dom efterblivna, dom är ju så roliga xD Man kan ju vekligen inte hålla sig för skratt när dom gör nått jävligt cp, haha!
Asså jag bev fan lite ÄCKLAD när jag kollade på videon, men skrattade också xD

Abostie sa...

Haha ja jag trodde ett tag att vi skulle dö! :P

Ja alla fula och efterblivna människor borde dö! Liksom jag får lov att lida för att dom ser ut så :S Det gör ont mina ögon! :P Haha