söndag 27 maj 2012


Då var det söndag igen då. I fredags vart det utgång, det började med att jag, S, M och J förfestade utomhus på en parkbänk vid en pulkabacke (?!) men vi visste inte vart vi skulle ta vägen och det var ju rätt så fint väder, så varför inte sitta ute? Haha. Senare på kvällen drog vi till Ljungberg´s Sportbar och drack hur jävla mycket öl som helst. Men kul var det! På hemvägen så vart vi stoppade av polisen för de hade kontroll just den kvällen, och så klart ska jag dryga mig som fan så alla i bilen vart typ irriterade på mig.. Haha. Aja, jag gjorde inget dumt iallafall. Sen kom vi hem utan några problem efter polisen åkt.

Igår så var jag med S hela dagen, vi var ganska så slitna efter fredagen så vi var ute och glassade i solen.

Jag har kommit fram till att jag önskade att jag kunde supa varje dag, ja det är sant. Okej, kanske inte precis VARJE dag men nästan varje dag. Fan vad skönt det hade varit! Ännu skönare hade det varit om man slapp bakfyllan. Dock så går det inte för sig eftersom man måste jobba och tjäna pengar.
Jag önskade jag vore rik!

Efter jobbet ikväll har jag tanken just nu att dricka upp den sista drickan jag har i kylen, sen har jag mäsk också om drickan inte skulle räcka. Så om någon vill joina, hör av dig.

P.S Jag är ingen alkis. Jag gillar bara att dricka alkohol.

Inga kommentarer: