torsdag 24 maj 2012



Gårdagen träffade jag Micaela, så vi tog ett par öl på restaurang Masala och därmed åt lite indisk mat där. Det var supergott! Eftersom jag inte vågade ta något starkt och plus att det var så varmt ute så åt jag en mild lammgryta men det var jätte god den också. Såg även på deras meny att de hade en rätt som det var åldersgräns 22år för att den var så stark, och de varnade att man fick äta rätten på egen risk. Det hade varit kul att testa men jag tror nog att man hade fått lov att åka in på akuten eller något. Efter vi hade varit på Masala åkte vi vidare och spelade kubb och grillade, var också ganska så trevligt.

Just nu sitter jag på jobbklubben och ikväll blir det att jobba igen. I helgen är jag ledig, vilket är ganska så skönt eftersom jag antar att det kommer att bli sol hela helgen. Dock så jobbar jag på dagen på söndag. Igår fick jag även sommarschemat och det såg ganska så bra ut, räknade ihop att jag ungefär kommer att jobba lite över 200timmar i Juni och Juli tillsammans. Så det är ju lite pengar jag får ihop, eller lite och lite är det väl inte, är väl ganska så mycket. Behöver verkligen de pengarna om jag ska flytta för att plugga till hösten. Dock så måste jag försöka få tag i en lägenhet ganska så pronto, eftersom skolan börjar i början av september om jag fattat det rätt.

Så om det finns någon underbar själ som läser detta som har eller vet ett rum eller lägenhet jag kan få hyra i Örebro eller Gävle kan jätte gärna höra av sig till mig.
Min mailadress är Nina.olmos12@gmail.com

Nu ska jag ta min andra kopp kaffe så ha det finemang!

Inga kommentarer: