onsdag 23 maj 2012




Skönt att vara ledig idag, visst var jag ledig i måndags också men jag har börjat bli så lat. Vill helst bara ta dagen som den kommer. Borde kanske satsa på ett jobb där man typ inte behöver göra något? Och tjäna en massa pengar ändå. Eller så kanske jag borde bli kriminell? Nejdå. Men jag har upptäckt att den kriminellaligan Black Cobra har en så sjukt snygg medlemsjacka som jag vill ha! Tyvärr så måste jag säkert bli medlem för att kunna bära den och jag vågar inte sy eller köpa en, eftersom de skulle förmodligen göra deras gäng riktigt upprörda och polisen hade säkert misstänkt mig.

Igår kom även min Crystal Castles t-shirt, trodde inte att den skulle komma så snabbt. När jag beställde den så stod det att det skulle ta mellan 2-8veckor men tror inte att det ens har gått 2veckor sedan jag beställde den.
Idag borde min leverans från Nelly.se komma och jag hoppas också att min tröja från Tradera dyker upp i brevlådan.
Gårdagen tillbringade jag med Simon, vi degade runt nere på stan lite. Sedan åkte vi hem till mig och degade ännu mera. Det var ju så sjukt varmt så ett tag orkade jag inte ens vara utomhus. Fast dock så klädde jag mig i hel svarta kläder så jag kanske får skylla mig själv..

Aja, nog om mig.

Jag vill även rekomendera två av mina vänners bloggar!

http://lantisml.blogspot.se/ Här har vi Marie-Louise, hennes blogg handlar mycket om hennes retroliv, secondhand och hennes kärlek till gamla bussar!

http://jooar.blogspot.se/ Joars blogg handlar mycket om hans extrema åsikter och hans vardag. :)






Inga kommentarer: